• Veiberggata 2, 2050 Jessheim
  • + 47 47 45 74 77
  • Man, tirs, ons: 10:00 - 17:00
  • Torsdag: 11:00 - 18:00
  • Fredag: 10:00 -17:00
  • Lørdag: 10:00 - 14:00

TEPPEPLEIE

De myke teppene hjemme kan tiltrekke seg massevis av støvmidd, bakterier og bakterier. Selv et teppe som støvsuges regelmessig er kanskje ikke trygt og sunt for barna å leke på. Vi har en serie med tepperenstjenester som passer til de fleste vanlige stoffene til tepper, fra syntetiske ikke-vevde fibre til persiske tepper.

Vi bruker profesjonelle tepperensteknikker som er skreddersydd for teppet ditt som damp- eller varmtvannsavtrekk, sjamponering av tepper, skumbasert rengjøring og ekstraksjon og tørr tepperens (rensing av tepper). Vi bruker også en kombinasjon av disse avhengig av hvor skittent teppet ditt er.

Våre tepperensmaskiner fungerer ved rundt 92 grader celsius og de fleste bakterier som er skadelige for mennesker blir drept ved mellom 63 og 66 grader. Denne metoden renser også ut støvmidd, pollen, insektkroppsdeler, dyrepels som har blitt tråkket inn utenfra og eventuelle oppkast, urin, avføring og andre urenheter som kan være tilstede fra kjæledyr, barn eller uvel familiemedlemmer.

Det anbefales at du lufter teppene i 24 timer etter rengjøring.

VI GARANTERER

Vår kontinuerlige streben etter perfeksjon har resultert i konsekvent vekst hvert år. Vårt fokus er å lytte til kundene våre, forstå deres behov og tilby det eksepsjonelle nivået av bolig- og kommersielle rengjøringstjenester.

Hvis du av en eller annen grunn ikke er fornøyd med våre rengjøringstjenester, vennligst kontakt oss. Vi kommer tilbake og renser de spesifikke områdene som ikke møttes. I tilfelle du trenger en spesiell rengjøringstjeneste, oppfyller vi gjerne alle forespørsler for å overgå dine forventninger.

VÅRT OPPDRAG

Grunnlagt i 1995 ble vi en av de ledende leverandørene av rengjøringsløsninger for boliger og kommersielle i Akershus.

Vårt oppdrag er å:

  • Levere høy kvalitet og konsistente tjenester.
  • Bruk miljøvennlige rengjøringsmidler.
  • Gi stabile jobber med rimelig lønn.
  • Konsentrer ressursene våre om å opprettholde standarder.
  • Gjør deg til en ekstremt fornøyd kunde.
    • ENKEL BETALING

      Enkel betaling via bankkort, Vipps, mobilbetaling, eller benytte deg av våre abonnementer eller vårt gavekort

    • ALLTID I TIDE

      Din tid er viktig for oss, og vi elsker det vi gjør. Derfor holder vi oss til den avtalte tiden som regl.

Mest stilte spørsmål

  • Hvor lang tid tar det?

    Det avhenger av hva som leveres. Skinnprodukter, duker, tepper ol. tar noe lengre tid. Likedan med «problemplagg» som krever ekstra behandling. Leveringstiden kan være noe lengere i høysesong. Du mottar en SMS når ordre er klar til henting.

  • Renser dere på dagen?

    Ja, vi kan gjøre dette når forholdene tillater det. Men vi fraråder det som oftest. Dette skyldes at vi ønsker tid for best mulig resultat, samt at tekstiler bør få tid til å akklimatisere seg etter behandling.

  • Hva inngår i prisen?

    Du kan forvente at tekstiler blir rengjort og strøket/presset/ferdigstilt på en mesterlig måte. Vi bestreber å informere om alle avvik når det gjelder gjenværende flekker eller skader som vi oppdager.

  • Hvordan betaler jeg?

    Du kan betale med kort, vips eller kontant i vår butikker, eller benytte deg av våre abonnementer eller vårt gavekort.

  • Gir dere rabatt?

    Ja, vi har rabattordninger og du kan spørre oss i kassen om det.

  • Bør jeg gjøre noe selv før innlevering?

    Som hovedregel sier vi nei til egenbehandling. Det er som oftest mye enklere for oss å få til et bra resultat om flekken er ubehandlet. Ofte kommer det inne tekstiler med flekker som kunde ikke greide få vekk på egen hånd, men da er den ofte fiksert og umulig å fjerne. Informer ved innlevering om flekker du er klar over.

  • Det er flekker igjen på tøyet mitt

    Vi henger alltid på lapp med beskjed om at flekken ikke går av. Vi kan ikke trylle, og noen ganger kan vi ikke jobbe mer med flekkfjerning i frykt for å ødelegge stoffet. Hvis det imidlertid er resterende flekker, og vi ikke har hengt på «flekkelapp», er det mest trolig noe vi har oversett, og da er det verdt å gi oss et forsøk til. Vi kontrollerer alt tøy før ferdigstilling, men vi er bare mennesker…

  • Jeg er misfornøyd og vil klage

    Det er noe vi tar høyst seriøst. Hvis du som kunde er misfornøyd på en eller annen måte med servicen eller kvaliteten på det vi har utført, blir vi takknemlig for tilbakemelding. Vi vil forsøke å løse enhver situasjon på enklest og raskest mulig måte.

  • Behandlingstid klager

    Normalt har vi ikke mye klager, så klager blir prioritert løst raskest mulig.

  • Gis det noen form for garanti ved innlevering?

    Vi garanterer at tekstiler innlevert til oss vil få den fagmessig korrekte behandling. Dette spenner bredt, og vi føler oss særdeles trygge når vi påstår dette. En god del varer kan ha affeksjonsverdi, og da er det viktig at vi vet hva vi holder på med. Gjennom fagutdanning og årelang erfaring har vi tilegnet oss den nødvendige kompetansen for å ivareta topp kvalitet på tjenestene vi utfører. Mennesker gjør feil, så hvis vi feiler, retter vi alltid opp etter oss i god ekspertise.

  • Har dere bedriftsavtale?

    Vi leverer tjenester til bedrifter og institusjoner. Ta kontakt for en prat om skreddersydd løsning for din bedrift. Link til bedriftsside.